Darreres entrades:

1/1/14

Adéu siau, Jordi.


Torno del Nadal amb una trista notícia: en Jordi Barenys ens ha deixat.

Li tenia apreci a en Jordi, i crec que ell també a mi. 

El vaig començar a conéixer al 2006, a la Comissió d'Urbanisme del Consell de Poble. No diré que era una bona persona, perquè es mereix més. Un personatge singular, un xic esquerp, desconfiat, però de bon cor i conviccions clares. Un bon tio, que m'agrada més dir.

Me'l trobava sovint quan feia "motorisme de muntanya", al Montseny, que ha estat la seva llar els darrers anys. Tenia un especial carinyo al meu fill petit, en Lucho, i això el feia més proper.

Amant de la natura, potser un pèl exagerada la seva defensa ecologista, ha estat un bon professional de la seva feina, tot i què intuexo que va portar una vida atribulada.

Aquest estiu hi vaig xerrar per darrera vegada i avui m'he assebentat de la seva pèrdua entre els mortals.

Una abraçada de condol a la seva família, jo també lamento que ens hagi deixat. 

Jordi, sempre et portaré en el record ...

1 Comentaris. COMENTEU-HO:

Anònim ha dit...

Acabo d’assabentar-me’n ara mateix, em sap greu, degut a les meves ocupacions i d’altres opcions volgudes, no estic massa en contacte amb el dia a dia del municipi.
Lo d’en Jordi, en “Barenys”, em sap greu, no vull però, caure en els topics, d’ell i de la relació durant el meu mandat i escaig, em quedo amb la seva coherència impecable a l’hora dels seus posicionaments, vegis el primer informe sobre el Pla General del 2006 i la seva il•lusió a l’hora d’endegar projectes relacionats amb el Montseny que tant estimava, fos per el silvopastoralisme, sigui per les explotacions forestals, camins etc...
Descansi en Pau.

Josep Ma. Llesuy.